Δύο μηχανικοί από την αυτοκινητοβιομηχανία της Peugeot - Citroen, «πάντρεψαν δύο υπάρχουσες τεχνολογίες αυτή του Βενζινοκινητήρα και αυτή των υδραυλικών για να δημιουργήσουν έναν κινητήρα που καίει άζωτο.


Το υβριδικό αυτό μοντέλο, χρησιμοποιεί μία υδραυλική αντλία και ένα έμβολο για να συμπιέσει άζωτο σε μία δεξαμενή-συσσωρευτή υψηλής πίεσης. «Ανοίγοντας» το γκάζι, απελευθερώνεται πεπιεσμένο αέρα ο οποίος κινεί το πολύπλοκο υδραυλικό σύστημα. Η αντλία και το έμβολο λειτουργούν ως κινητήρας ο οποίος τροφοδοτεί τους τροχούς.

Οι μηχανικοί της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι πεπεισμένοι ότι ένα τέτοιο σύστημα θα μπορέσει να βγει στην αγορά και να εξυπηρετήσει τις μετακινήσεις με μηδαμινά καύσιμα. Μάλιστα, από το 2016 κι έπειτα, στα μοντέλα της Citroen και της Peugeot, η κίνηση με συμπιεσμένο αέρα, θα αποτελεί επιλογή για τους καταναλωτές!

 

0 σχόλια :